Британдық әскерлер Лондон автобустарында, 1908 ж

Британдық әскерлер Лондон автобустарында, 1908 ж

Британдық әскерлер Лондон автобустарында, 1908 ж

Сарбаздардың қоғамдық көліктермен қозғалуының ең әйгілі мысалы Марне шайқасы кезінде Париж таксилерін пайдалану болды, бірақ бұл жалғыз мысал емес. Мұнда біз британдық әскерлерді алып жүрген Лондон автобустарының кортежін көреміз. Бұл суретте Де Дион автобустары көрсетілген және, бәлкім, 1908 жылғы соғыс офисінің сынақтарынан алынған, бұл британдық әскерлерді қоғамдық көлікте жылжытуға бағытталған бірінші ірі әрекет. Бұл қосымша ақпаратты бергені үшін Билл Уордқа көп рахмет.


Палестинадағы британдық әскер

Екінші дүниежүзілік соғыстан кейін (1939-45 жж.) Британдық әскер Палестинадағы арабтар мен еврейлер арасындағы шиеленістің артуына тап болды. Бұдан кейінгі маңызды оқиғалар Израиль мемлекетінің құрылуына әкелді.

Әскерлер еврей иммигрант кемесін іздеуде, Хайфа, 1948 ж

Әскерлер еврей иммигрант кемесін іздеуде, Хайфа, 1948 ж


Лаңкестер Лондонның транзиттік жүйесіне қарбалас уақытта шабуыл жасайды

2005 жылдың 7 шілдесінде таңертең Лондонның метрополитенінде және бір автобуста қаланың қарбалас уақытында бомбалар жарылды. Синхронды жанкешті жарылыстар, «Аль-Каида» ұйымы деп есептелді, жарылғыштарды қосқанда 56 адамды өлтірді, тағы 700 адамды жаралады. Бұл Ұлыбританияға Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі ең ірі шабуыл болды. Ешқандай ескерту жасалмады.

Пойыздағы жарылыс Лондон метросына, қаладағы метро жүйесіне бағытталған. Пойыздарда шамамен таңғы сағат 8:50 шамасында жарылыс болды, олар үш жерде: Олдгейт пен Ливерпуль стрит станциялары арасында, Рассел алаңы мен Кинг пен#x2019s Пиккадилли сызығындағы Кросс станциялары мен Edgware Road станциясында, сонымен қатар шеңбер сызығында. Бір сағатқа жуық уақыт ішінде Тависток алаңына жақын орналасқан Жоғарғы Воберн алаңындағы екі қабатты автобус та автобусқа тиіп, жарылыстан төбесі жұлынып кетті.

Шабуылдар Ұлыбританияның премьер -министрі Тони Блэр бастаған әлемдік көшбасшылар Шотландияға жақын жерде орналасқан Үлкен сегіздік саммитінде кездескен кезде орын алды. Жарылыстар туралы білгеннен кейін Блэр шабуылдарды варварлық деп атады және олардың G8 саммитімен бір уақытта болуы, ең алдымен, мақсатты болғанын көрсетті. Кейінірек ол кінәлілердің жауапқа тартылатынын көруге уәде берді және Ұлыбритания, АҚШ -тың Ирактағы соғыстағы ірі серіктесі террористерден қорықпайтынын айтты.

Төрт жанкештінің үшеуі Ұлыбританияда, біреуі Ямайкада туған. Үшеуі Батыс Йоркширдегі Лидс қаласында немесе оның жанында тұрды, біреуі Букингемширдегі Эйлсбериде тұрды. «Әл-Каида» 2005 жылдың 1 қыркүйегіндегі шабуылдар үшін жауапкершілікті «әл-Жазира» телеарнасына таратылған бейне таспада ресми түрде мойнына алды.


Құрлыққа жиі баратын әскерлер 17 ғасырдың аяғынан бастап Колчестерде жазылады. (fn. 1) 1794 жылы жергілікті қонақүйлер тәжірибенің өсуіне алаңдап, корпорацияға қалада казарма салу туралы өтініш білдірді және сол жылы 4 ж. оңтүстік-шығысқа қарай. (fn. 2) 1800 жылға қарай іргелес 21 сағатта қосымша жаяу әскер казармалары, артиллерия мен атты әскерлер казармалары салынды, олардың барлығы солтүстікте Магдален көшесімен (кейінірек Баррак көшесімен), батыста Уимполе жолымен және Порт -Лейнмен шектеседі. шығысында. (fn. 3) 1805 жылы казармада 7000 -нан астам офицерлер мен ерлер мен 400 жылқы сыяды. Ғимараттың көп бөлігін Томас Нилл жасады. (фн. 4)

Наполеон соғыстарынан кейін казарма қысқартылды. (fn. 5) 1816 жылы казармалық ғимараттарды тастау басталған кезде, артиллериялық казармада тек 1 сарбаз сержант және ауруханада 12 науқас болды. (6 -тармақ) Кавалерлік казарманың ғимараттары, қондырғылары мен арматурасы 1818 жылы сатылды. , 1840 жылға дейін аяқталды. (fn. 8) 1818 жылы үкімет 14 а. онда 51 офицер, 800 ер адам және 16 жылқы бар жаяу әскер казармасы тұрды. Бұл 1821 жылға қарай Колчестерде қалған жалғыз казарма, оларды 16 офицер мен 602 ер адам қабылдады. (fn. 9) Үкімет сонымен қатар Баррак алаңын сақтап қалды, 23 а. 1805 жылы жаттығу алаңы үшін сатып алынған казарманың оңтүстігінде, ал қару -жарақ алаңы, 32 а. 1806 жылы сатып алынған Әулие Ботолф шіркеуіндегі Әскери және Мерсея жолдарының арасындағы казарманың батысында. (фн. 10) 14 а. 1818 жылы пайдаланылған жер 1836 жылға дейін берілді, бірақ 1856 жылы уақытша жаттығу алаңы үшін қайтадан жалға берілді. (fn. 11) 1856 жылы шілдеде неміс легионының 10 000 адамы казарманы басып алған кезде, олардың 2000 -ы Барак алаңында кенептің астына орналастырылды. 1865-1878 жылдар аралығында армия Колчестер мен Шығыс Эссекс крикет клубына 1885 жылы алаңның бір бөлігін пайдалануға рұқсат берді, бұл қалашық демалыс орны ретінде қалаға жалға берілді. (фн. 12)

Баррак пен Армияның жері 1955 ж

1855 және 1856 жылдары 5000 ер адамға арналған уақытша жаяу әскер казармасына арналған ағаш саятшылықтар Лукас Бросс Орнанс алаңында тұрғызылды (13 -б.) Кір жуу бөлмелері мен мектеп бөлмелері бастапқы ережеге енгізілген. 1857 жылға қарай үлкен оқу залы мен үйленген сарбаздар үшін 48 шағын бөлме болды. (fn. 14) Сол жылы Вивенхоэ саябағында әскери жаттығулар өткізу ыңғайсыз болғандықтан, үкімет Мидвик фермасын сатып алды, 167 а. Сент -Джилс приходында казарманың оңтүстігінде, винтовка мен бұрғылау алаңы ретінде 20 а. Шығыс Доналенд пен Сент -Джайлс приходтарында 1874 жылы Мидвик диапазонына қосылды және 1889-1899 жж. аралығы 500 а -дан асатын жермен толықтырылды. Сент -Джилс, Әулие Ботолф, Шығыс Дониланд және Фингрингхо приходтарында. Барлық жер қаланың оңтүстігінде болды. (fn. 15) 1860 ж. Сент -Джон фермасы мен Эбби бақтарын сатып алу 156 а. казарма жеріне. (fn. 16) 1862-1864 жылдар аралығында кірпіштен салынған атты әскер казармалары c). Butt Road жолында 2500 ер адам тұрғызылды. 1858 ж. Abbey бақтарының оңтүстігінде сатып алынды. Сол жерде гимназия салынды. (fn. 17) 1870 жылдардың басында гарнизон артиллериялық казарманың ғимаратымен кеңейтілді, кейінірек Le Cateau деп аталды, атты әскерлер казармасының солтүстігінде шеру алаңы шығысындағы жаяу әскерлер мен казармалар мен артиллерия арасында батыс. (fn. 18) 1900-1902 жылдар аралығында лагерьдің оңтүстік шетінде Барн Холл фермасының жерінің бір бөлігінде Гужерат пен Сабраон казармалары салынды, 19 а. оның 1899 жылы сатып алынған. (фн. 19) 1896 мен 1904 жылдар аралығында Ордандар алаңындағы ескі ағаш үйшіктер Хайдарабад пен Миани казармаларының кірпіштен салынған ғимараттарымен ауыстырылды. (fn. 20) 1866 жылы Колчестер Шығыс округін басқаратын бас офицерді орналастыру үшін жаңадан құрылған Шығыс округінің штабына айналды, үкімет 1885 жылдан бастап демалыс алаңының оңтүстік шетінде орналасқан мүлікті Скарлеттс жалға алды. (фн 21) 1904 жылы үкімет 785 а -дан тұратын Reed Hall және Bee Hive фермаларын сатып алды. гарнизонның оңтүстік-батысында. (фн. 22) 1914 жылы Колчестерде 30-40 мың ер адамдар жаттығуда болған кезде, Рид Холлда ағаштан жасалған саятшылықтар орнатылды. Соғыс аяқталғаннан кейін Блэкхатта бірнеше гектар жерге әскери аэродром құрылды, ол жұма Вудқа ауыстырылды. (fn. 23) 1926-1933 жылдар аралығында Беречурч приходының үлкен аумақтары, соның ішінде Беречерч Холл, әскерге сатып алынды. (fn. 24) 1930 жылдары Рид Холлда Кирки мен МакМунн казармалары салынды және Cherry Tree лагерлері негізгі лагерьдің оңтүстік-шығысында құрылды. 1939 жылы авариялық казармалар гарнизон аймағындағы әр түрлі жерлерде, соның ішінде Аббей кен орнында, Блэкхатта және Беречерчте салынды. (фн. 25)

1950 жылдары көптеген әскерлер мен әскери техниканың, соның ішінде тікұшақтардың қалаға жақын орналасуынан туындаған қиындықтардың ұлғаюына байланысты, 5000 а -ны неғұрлым қолайлы және тиімді пайдалану жоспарлары жасалды. Соғыс бөлімі қаланың оңтүстігінде болды. (fn. 26) Казарманы қаладан әрі қарай, Аббей кен орнының оңтүстігіне шоғырландыру және Аббей кен орнын қоса алғанда, артық жерлерді жою жоспары 1962 жылы қабылданды. 1958-1961 жылдар аралығында өзгеріссіз қалды (28 фн.) Рим казармалары 1962 жылы оңтүстіктегі Роман жолы лагеріне іргелес салынған (29 фн.) 1970-1975 жылдар аралығында қайта салынған Гужерат казармасы бұрын орналасқан 19 әуежайлық бригаданың штабына айналды. Cherry Tree лагеріндегі ағаш үйшіктер, бұл сайт басқа үкіметтік ведомстволарға ұсынылады. (fn. 30) 1960 жылы соңғы рет пайдаланылған Сабраон казармалары 1971 жылы бұзылды. 1980 жылдары Летхи -Гроув пен Хоумфилд Роудтағы армия үйлері босатылып, сайттар жеке даму үшін сатылды. (фн. 33)

1804 жылы Әскери жолдағы жер 1856 жылы әскери қабір ретінде сатып алынды, гарнизон шіркеуі, ағаштан жасалған, шифермен жабылған, 1500 адамға арналған ғимарат. Шіркеу 1891 жылы қалпына келтірілді, оның жұмысы, мүмкін, шифердің бастапқы төбесін гудронды киізге ауыстыруды, ал 1989 жылы төбені ауыстырған кезде. (фн. 34)

1797 жылы казармаға аурухана салынды, мүмкін 1818 жылы сатылған Наполеон казармасының оңтүстік-шығысында. (Fn. 35) Артиллериялық аурухана, Баррак көшесінің солтүстік жағындағы үйде. 1804 ж. әскермен, Наполеон соғысы кезінде қосылатын екі жаңа қанаты болды және 1824 ж. сатылды. (fn. 37) Офицерлік саятшылық 1870 жылы жатақхана ретінде пайдалануға бейімделген. (fn. 38) 1873 жылы жеке полк ауруханалары жаяу әскер казармасының солтүстік-шығыс бұрышындағы саятшылықтағы бір лагерьлік госпитальға біріктірілді. (fn. 39) 1888 жылы ауыр жағдайларға арналған кірпіш бөлімше қосылды. (fn. 40) 1896 жылы Abbey кен орнының оңтүстігінде 221 емделушіге арналған бес блоктан тұратын кірпіштен салынған жаңа аурухана ашылған кезде, жабық аурухана жабылды. (fn. 41) 1974 жылы Виктория үйі, 100 қызметкерге арналған тұрғын үй блогы қосылды. (42 фн.) Ғимарат 1978 жылы аурухана қызметін тоқтатты, бірақ кейінірек медициналық блок негізгі блокта орналасқан. 1990 жылға қарай ғимараттың ең шығыс қанаты бұзылды. (фн 43)

ЖАРТЫ ЖЕРЛЕР ЖӘНЕ ПАРИЖ ШЕКТЕРІ

1857 жылы қалашықтағы лагерьдің оңтүстік-батыс бұрышында әскери қылмыскерлерге арналған уақытша ғимарат орнатылғанымен, (44 фн.) Қолына кісен салынған сарбаздар 1858 жылы қалада болған оқиғадан кейін, шамасы, Колчестер түрмесіне дейін қала арқылы жүріп өтті. (fn. 45) 1871 жылы жеке камераларда 47 тұтқынды орналастыру үшін тұрақты түрме салынды. 1897 жылы әскери түрме тағайындалған, (фн. 46), ол 1901 жылы кір жуатын орын мен гимназияны қамтитын етіп жаңартылды, тағы 16 тұтқынға дейін созылды, ал 1908 жылға қарай ғимараттар толық білікті қызметкерлер мен қару -жарақпен қамтамасыз етілді. 1913 жылы тұтқындар көпір салу мен сигнал беруді қоса алғанда, әр түрлі жұмыстармен айналысты. Түрме 1924 жылы жабылды, ал 1937 жылға қарай әрбір казарманың өзінің куәландырылған қамау бөлмелері болды. Екінші Дүниежүзілік соғыс кезінде Рид Холлдағы саятшылық қамауда казарма ретінде пайдаланылды. 1943 жылы итальяндық әскери тұтқындар үшін Беречер Холлда nissen саятшылық лагері құрылды. Ол 1944 жылы неміс және австриялық тұтқындар үшін қолданылды және 1947 жылы 120 діни қызметкер даярланған рим -католиктік семинарияны қамтыды, ол 19 әскери түзету мекемесі болды, кейінірек әскери түзету лагері болды. Ниссен саятшылықтары 1988 жылы жаңа түрмеге ауыстырылды, ол 1990 жылы Ұлыбританиядағы жалғыз әскери түрме болды. (фн 47)

1854 жылдан бастап Шығыс Эссекс полкінің казармалары, кейіннен Шығыс Эссекс атқыштары ғимаратта және Ипсвич жолындағы бұрынғы округтік мақсатта болды, c). Қаладан 1 миль шығысқа қарай казарма 1881 жылы сатылымға шығарылды. (Фн. 48)

Волонтерлерге арналған штаб, кейіннен аумақтық армия 1887 жылы Стэнвелл көшесінде ашылды. Ғимарат 1964 жылы Батт -Роуд пен Гужерат жолының қиылысында жаңасына ауыстырылды. (фн. 49)


Ұлыбритания шайқасында толқындар өзгереді

Ұлыбритания шайқасы өзінің шарықтау шегіне Корольдік әуе күштері (RAF) бір сағатқа жетпейтін екі ит шайқасында 56 неміс ұшағын түсіргенде жетеді. Қымбат рейд неміс жоғары қолбасшылығына сендірді Люфтвафф Ұлыбританияның үстінен әуе үстемдігіне қол жеткізе алмады, ал келесі күні күндізгі шабуылдар жеңілісті мойындау ретінде түнгі соғысқа ауыстырылды. 19 қыркүйекте нацистік лидер Адольф Гитлер Ұлыбританияға амфибиялық шапқыншылығын белгісіз мерзімге кейінге қалдырды. 1941 жылы Германия мен Лондонның басқа қалаларына Германияның ауыр рейдтері жалғаса берсе де, Ұлыбритания шайқасы жеңіске жетті.

1940 жылы мамыр мен маусымда Голландия, Бельгия, Норвегия мен Франция бірінен соң бірі немістердің қолына өтті Вермахт, Ұлыбританияны жалғыз қалдырып, Гитлердің нацистік әлемдік үстемдік жоспарларына қарсы тұруда. Британдық экспедициялық күш құрлықтан Дюнкерктен эвакуациямен қашып кетті, бірақ олар өз Отанын шапқыншылықтан қорғауға қажетті танктер мен артиллерияны артта қалдырды. Ұлыбританияның әуе және құрлық күштері неміс әріптестерінен аз болғандықтан және АҚШ -тың көмегі әлі басталмағандықтан, Ұлыбритания жақын арада Францияның тағдырын қадағалайтыны белгілі болды. Алайда, Ұлыбританияның жаңа премьер -министрі Уинстон Черчилль өз халқына және бүкіл әлемге Ұлыбритания ешқашан берілмейтінін, Ұлыбритания халқын өзінің басшы лидерінің артына жұмылдыратынын уәде етті.

5 маусымда Люфтвафф Ла -Манш порты мен конвойға шабуыл жасай бастады, ал 30 маусымда Германия қорғалмаған Канал аралдарын бақылауға алды. 10 шілдеде және Ұлыбритания шайқасының бірінші күні RAF — сәйкес Люфтвафф британдық порттарды бомбалауды күшейтті. Алты күннен кейін Гитлер неміс армиясы мен флотына «Теңіз арыстаны» операциясына дайындалуды бұйырды. 19 шілдеде неміс көшбасшысы Берлинде сөз сөйледі, онда ол британдық үкіметке шартты түрде бейбітшілік ұсынды: егер оның басшылары Еуропа құрлығындағы неміс үстемдігін қабылдаса, Ұлыбритания өзінің империясын сақтап қалады және шабуылдан аман қалады. Лорд Галифакстың қарапайым радио хабары ұсынысты жойды.

21 шақырымдық Ла-Манш арқылы құрлықтағы әскерін қауіпсіз түрде тасымалдау үшін Германия Ұлыбритания аспанын игеруі керек еді. 8 тамызда Люфтвафф британдық әуе флотын ашық жерге шығару үшін порттарға қарсы рейдтерін күшейтті. Бір мезгілде немістер Ұлыбританияның күрделі радар қорғаныс жүйесін және RAF истребительдерінің аэродромдарын бомбалай бастады. Тамыз айында Германиядан 1500 -ге жуық ұшақ Ұлыбритания нысандарына қарсы ұшып бара жатқанда күнді жиі өшіріп, арнаны кесіп өтетін. Қарсылықтарға қарамастан, RAF санынан аз ұшатындар радарлық технологияға, неғұрлым маневрлік ұшақтарға және ерекше батылдыққа сүйене отырып, немістің ауқымды шабуылына сәтті қарсы тұрды. Әрбір британдық ұшақ атып түсірілгенде, екі Люфтвафф соғыс ұшақтары жойылды.

Тамыздың аяғында RAF Берлинге қарсы әуе шабуылын бастады. Гитлер ашуланып, Luftwaffe -ге шабуылдарын RAF қондырғыларынан Лондонға және Ұлыбританияның басқа қалаларына ауыстыруды бұйырды. 7 қыркүйекте Блиц Лондонға қарсы басталды, және бір аптаға созылған дерлік шабуылдардан кейін Лондонның бірнеше аудандары өртеніп кетті, король сарайы, шіркеулер мен ауруханалар жапа шекті. Алайда, Лондонға шоғырлану РАФ -тың басқа жерде қалпына келуіне мүмкіндік берді, ал 15 қыркүйекте РАФ күшті қарсы шабуылға шықты.

Премьер -министр Черчилль сол күні Уксбридждегі RAF жерасты штаб -пәтерінде болды және ағылшын радарының неміс ұшақтарының британ жерінен өтіп бара жатқанын бақылады. Британдық түтіндер мен дауылдар неміс соғыс ұшақтарын ұстауға жіберілді және олар батылдық пен өлім кресцендосында кездесті. RAF ресурстары таусылған кезде, Черчилль Әуе вице-маршалы Кейт Паркке бұрылып: «Бізде тағы қандай резервтер бар?»,-деп жауап берді. Бақытымызға орай, неміс ұшақтары бұрылып, үйлеріне қайтты.

Британдық газеттерде олардың саны 185-ке дейін көтерілгенімен, сол күні 56 неміс ұшағы атып түсірілді. Ұлыбритания 40 ұшақ жоғалтты, бірақ Luftwaffe әуе басымдылығын жоққа шығарды. Ұлыбританияға неміс шапқыншылығы болмайды. Алайда Ұлыбритания шайқасы жалғасты. Қазан айында Гитлер Лондонға және басқа қалаларға британдық моральды тоқтату және бітімге келу үшін жаппай бомбалау науқанына бұйрық берді. Адам өмірі мен Ұлыбритания қалаларына орасан зор материалдық залал келтірілгеніне қарамастан, елдің шешімі өзгеріссіз қалды. 1941 жылдың мамырында әуе шабуылдары неміс күштері КСРО шекарасына жақындаған кезде іс жүзінде тоқтады.

Немістердің тез жеңісін жоққа шығарып, оларды КСРО -ға басып кіру кезінде қолданылатын күштерден айыру және Ұлыбританияға қару -жарақты қолдаудың бекер еместігін Америкаға дәлелдеу арқылы Ұлыбритания шайқасының нәтижесі әлемнің бағытын қатты өзгертті. Екінші соғыс. Черчилль Ұлыбритания шайқасы кезінде RAF флайерлері туралы айтқандай, “Адамдық қақтығыс саласында ешқашан көп адамдарға аз ғана қарыздар болған емес. ”


Ұлы Стэнмор (фн. 1) 1441 ж. Шіркеу болды. 1841 ж. (фн. 2) Бұл шамамен солтүстік-солтүстік-батыстан оңтүстік-оңтүстік-шығысқа қарай созылған ұзартылған тіктөртбұрыштың пішіні болды, ал оның орталығындағы ауыл Лондоннан шамамен 10 миль қашықтықта орналасқан. (fn. 3) Стэнмор жаулап алудан бұрын Ұлы және Кіші Стэнмордың кейінгі приходтарын бейнелейтін мүлікке бөлінді, (fn. 4), бірақ Ұлы Стэнмордың атауы 1354 жылға дейін кездеспейді. (fn. 5) Өз тарихында негізгі Кішкене Стэнморда баламасы жоқ елді мекенді 1971 жылы ескі ауыл мен оның маңындағы аудан сияқты жиі Стэнмор деп атаған.

Приход бірнеше табиғи ерекшеліктермен немесе жолдармен шектелген. (fn. 7) Оның солтүстік шекарасы Бушей Хит арқылы өтті, онда Ұлы Стэнмор мен Бушейдің сарайларының шекаралары 1595 жылы зерттеліп, округтікі болды. (fn. 8) Кіші Стэнмормен келісім бойынша 1820 жылдарға дейін Стэнмор батпағының қосылуы түпкілікті анықталмады. (fn. 9) Осы уақыттан кейін Хлфордширден Клистерс орманының батыс жағымен Деннис Лейннің түбіне дейін созылған шығыс шекара оңтүстікке қарай Марш -Лейнмен жалғасады (10 -фн) және Станмор батпағында сыртқа қарай көтерілді. оңтүстікте Квинсбери станциясының орны ретінде. Оңтүстік шекара, Харроумен, қазіргі Стрейтфилд жолының батысынан сәл оңтүстікке қарай бұрылғанға дейін, Honeypot Lane бойымен қысқа жолмен жүгірді. Батыс шекарасы, сонымен қатар Харроумен бірге, кейіннен Упингем даңғылынан сәл шығысқа қарай, Вернон-Драйвқа қарай солтүстік-батысқа қарай қисық сызықпен белгіленді. Осыдан кейін ол Чандос герцогы Джеймс Бриджес салған Белмонт қорғанынан (1744 ж. Ө.), (11 -б.) Стэнмор паркінен, Уксбридж жолынан және сарайдың шығысындағы Бентли Приоридің алаңынан Хертфордширге жету үшін Маги қайда келді? Холл Роуд Хитборн жолымен кездеседі. Ұлы Стэнмор азаматтық шіркеуі 1894 жылдан 1934 жылға дейін Хендон РД құрамына енгізілді. Содан кейін Ұлы және Кіші Стэнмордың көпшілігі Стэнмор Солтүстігінің палатасында болды, ол қалалық округ, аудан мен Лондонның Харроу Бороғы бөлігін құрады. (фн. 12)

Топырақ негізінен Лондон балшықтан тұрады. Claygate төсектерімен қиыршық тас қиыршық тас тобы солтүстіктегі биік жотаның бойымен приходты кесіп өтеді, Вуд -Лейнден Стэнмордың оңтүстік бөлігіне және Бентли Приори алаңына дейін созылады. (фн. 13) Қиыршықтағы тоғандардың бірі, мүмкін Көктемгі тоған, елді мекенге өз атауын берген «тасты жәй» болуы мүмкін. (фн. 14) Аллювийдің тар жолағы Стэнмор батпағының солтүстігінде орналасқан. (фн. 15)

Негізгі контурлар шығыстан батысқа қарай созылады. Белмонттан басқа оңтүстік жартысы біртіндеп 200 футтан жоғары көтеріліп, Станмор Хиллінің етегінен шамамен 150 футқа дейін 300 футқа дейін көтеріледі. Осы сәттен бастап жердің оңтүстік шетінде және солтүстік -батыста 475 футқа дейін көтеріледі, дегенмен ол Алденхэм су қоймасына қарай ағызылатын солтүстік -шығыс бұрышында 350 футқа дейін төмендейді (Герц.). Стэнберн ағыны Харроу қаласындағы Бентли Приори көлінен оңтүстік-шығысқа қарай, Бут тоғанының жанынан және Храмдар тоғанының бойымен, Стэнмор батпағының оңтүстік шетіне қарай ағып жатыр, Edgware өзені болғандықтан, ол екінші бұрылыс әкелмес бұрын шекараны ұстану үшін оңтүстікке бұрылады. Кіші Стэнмор арқылы шығысқа қарай. (fn. 16) Кәдімгі оңтүстік шетіндегі көктемгі тоған 1640 жылға қарай Стэнмор Хиллден су шығарылған «үлкен тоған» болса керек. (fn. 17)

Джон Уорнер (1565 ж. Ө.), Дәрігер және Уильям Уиган Харви (1810-83), құдайлық, Джордж Даниэль Харвидің ұлы Монтегс, приходтың тумалары болды. (фн. 18) Генерал Роберт Берн 1825 жылы Беркли коттеджінде, Стэнмор қаласында зейнеткерлікке қайтыс болды. Чарльз Харт (1683 ж. ө.), Баптист Риотесли Ноэль (1798-1873), құдайлық және Артур Гамильтон-Гордон (1829-1912), отаршыл губернаторы да тұрғын болды. 1893 жылы соңғы рет Ұлы Стэнмордың лорд Стэнморы құрылды, (фн. 19), ол 1957 жылы жойылды. (Fn. 20) Басқа көрнекті тұрғындар осы мақалада басқа жерде айтылады, онда олардың үйлері сипатталған.

Орта ғасырларда ең көп жүретін жол Уотлинг көшесінен Уотфордқа дейін жүру болатын c). 1170. (фн. 21) Кішкене Стэнмордан, мүмкін, Көктем тоғанындағы жотаның төбесіне жақын кіретін бөлік 18 ғасырдың басында Чандостың герцогы Канондарды айналып бұру арқылы пайдасыз болып қалды (22-ші ақр.), Бірақ солтүстік -батыс бөлігі Стэнмор Ормасының шетінде және Харроу приходында ескі жолмен жүру үшін қалды. (фн. 23) Жотаның төменгі жағында кіші маршрут оңтүстік-батысқа қарай приход арқылы өтеді, Уотлинг көшесін Харроу Уидл мен Уксбриджмен байланыстырады. (24 фн.) Ол қазіргі Бродвей мен Шіркеу жолының сызығымен жүрді, ол қолданыстағы шіркеу мен Коллиерс Лейн бойындағы ректордың арасында жалғасын тапты (fn. 25), бұл учаске кейінірек Уксбридж жолындағы Стэнмор паркінің ғимаратымен алдын ала белгіленді. , 1800 жылы «жаңа» жол, (26 фн.) солтүстігінде дөңестігі бар. Ол биік жерден екі жолмен өтті: Деннис Лейн, ол шекарада қосылып, оңтүстікке қарай Марш -Лейн мен Хейнпот -Лейн және Грин -Лейн сияқты жалғасты. Екіншісі оңтүстікке қарай Old Church Lane, шығысқа бұрылып Marsh Lane -ге дейін және Honeypot Lane -ге қосылатын Watery Lane ретінде жалғасын тапты. 1578 деп аталатын Деннис Лейн (фн. 27) және оның оңтүстікке қарай созылуы 1580 және 1633 жылдары сәйкесінше Грин және Ескі шіркеу жолдары бойымен өтетін Уотлинг көшесінен (фн. 28) асатын солтүстіктен оңтүстікке дейінгі трассаны белгілеуі мүмкін. fn. 29) ортағасырлық негізгі қонысқа әкелді.

Стэнмор Хилл деп аталатын жол, Деннис жолағы мен Грин-Лейн арасындағы Уксбридж жолына дейін жетуі мүмкін, ол 18 ғасырдан бастап көлбеудің жартысына дейін жететін Грин-Лейн жолынан басталған болуы мүмкін, алайда Стэнмор Хилл де солай аталған. сол шанышқы мен жотаның жоғарғы арасындағы ескі созылу үшін. Чандос канондарының айналасындағы ғимарат герцогінен кейін Уотфордтан келген саяхатшылардың көпшілігі Уксбриджден келгендермен кездеспес бұрын Стэнмор Хиллден түсті. Жол қиылысының шығысында, Деннис Лейннің төменгі жағында, олар Уотлинг көшесіне Литл Стэнмор арқылы өтетін жаңа Лондон жолымен немесе Уитчерч -Лейнге бұрылмас бұрын Марш -Лейнмен оңтүстікке қарай жету арқылы жете алады. (фн. 30) Марш Лейн 1930 жылдары ғана маңызды болды, онда жақсарған Honeypot Lane (fn. 31) бойымен көлік қозғалысы Уотлинг көшесімен параллель бағытта оңтүстікке қарай жүруге мүмкіндік берді. Ескі шіркеу жолағын Харроу қаласындағы Кентон -Лейнмен байланыстыру үшін батысқа қарай созылатын Гордон даңғылы Фредерик Гордон 1882 жылы Bentley Priory жылжымайтын мүлігін сатып алғаннан кейін салынды. 33) дүниежүзілік соғыстар арасында салынған.

ҮЛКЕН СТАНМОР, КІШКЕН СТАНМОРА ЖӘНЕ ЕДЕРІС c. 1835

Стэнберн 1826 жылы приходтық шіркеудің батысындағы Уксбридж жолының астындағы су өткізгіш арқылы ағып өтті. Станмор батпағында екі жаяу көпір бар деп айтылды, (34 -фн.), Мүмкін, біреуі батыста, суы бар жол ағынды кесіп өткен жерде. 1865 ж. (фн. 35) Бұл 1576 жылы айтылған тас көпір мен Стэнмор қаласынан батысқа апаратын көпір болуы мүмкін, ол 1639 ж. жөндеуді қажет етеді. Лордтан көпір 1699 жылға дейін жоғалып кеткен. басқасын қою. (фн. 36)

Жаттықтырушылар Стэнмор мен Холборн арасында 1803 жылы жүгірді (37 ж.) Және Оксфорд көшесінің жаттықтырушысы 1826 жылға қарай Стэнмор Хиллдегі Аберкорн қаруынан күніне екі рет кетіп қалды. Чешамға (Бакс.), Уотфордқа, Рикмансвортқа және Хемел Хемпстедке (Герц.) жаттықтырушылар болған кезде және Бушейден келген Лондондық жаттықтырушы жүзім сабағына күніне екі рет қоңырау шалған кезде. (fn. 39) 1905 жылы Edgware -ден Ұлы Стэнморға дейінгі трамвай жолын Уотфордқа дейін ұзарту жоспарланды, бірақ бұл бағыт Edgware Road бойымен сәл ғана алысырақ болды. (fn. 40) London General Omnibus Co. 1912 жылы Стэнмор ауылы арқылы Charing Cross-тан Harrow Weald-қа жексенбілік автокөлік қызметін енгізді және 1913 жылдан Килберннен Уотфордқа дейін Стэнмор арқылы моторлы автобустарды жүргізді. (fn. 41) 1925 ж. Милл Хилл мен Edgware-ді Стэнмор мен Харроумен байланыстыратын автобустар приходты шығыстан батысқа қарай кесіп өтті. Қызметтер ескі маршруттар бойынша жалғаса бергенде, автобустар 1934 жылға қарай Marsh Lane және Whitchurch Lane (fn. 42) арқылы жүрді, содан кейін жаңа Уемборо жолы мен Honeypot Lane бойымен приходтың оңтүстік бөлігіне енгізілді. (фн 43)

Ең жақын теміржол станциялары Харроу (кейінірек Харроу және Уольдстоун) және 1890 жылға дейін Edgware -де болды, (fn. 44) Harrow and Stanmore Railway Co. L. & amp N.W.R. Харроу қаласындағы магистральды станция. 1886 жылы құрылған компанияны Bentley Priory компаниясынан Фредерик Гордон басқарды. Ол приходтық кеңесті қызыл кірпіштен жасалған Стэнмор теміржол вокзалын, Ескі шіркеу жолының батыс жағында, шіркеу стилінде тұрғызып, 40 жыл бойы жексенбілік қызмет болмайды деп уәде берді. 1899 жылғы заң бойынша L. & amp; N.W.R. 1932 жылы шекараның Харроу жағындағы Белмонт қаласындағы аралық станция ашылған жаңа желінің жұмысын өз қолына алды. 1952 жылы отыз алты пойыз жұмыс күндері барлық ұзындығы бойынша әр бағытта жүрді. Белмонт пен Стэнмор жабылды. (fn. 45) Сол күннен бастап ескі ауылға ең жақын станция Литтл Стэнмордағы Бейкерлуу желісінің Стэнмор терминалы болды. (фн. 46)

Орта ғасырлардағы қоныстану шамамен Волвертон жолы мен Ескі шіркеу жолының қиылысында орналасқан сарай үйіне және оның солтүстігінде бірнеше ярдта орналасқан шіркеуге бағытталған. (47 фн.) Кингсберидегідей (48 фн.) Қара өлімнің ескі ауылдың ыдырауына және солтүстікке қарай орналасқан жерді таңдауға қатысқаны белгісіз. (49 -тармақ) Трафиктің көбеюі Уксбриджге баратын жолды ескі шіркеу жолағы сияқты салалық жолдан бір шақырым төмен орналасқаннан гөрі тартымды етуі мүмкін. 16-шы ғасырдың соңына дейін жазылмаған болса да (50 фн) ортағасырлық көптеген үй-жайлар сарайдың солтүстігінде жақсы шашыраңқы орналасқан деп болжайды: Монтегалар Уксбриджге, Фидлске баратын жолдың оңтүстік жағында орналасқан Денис Лейннің батыс бұрышында дерлік қарама -қарсы, (fn. 51) Грин -Лейннің шығыс бұрышындағы Pynnacles және Стэнмор -Хиллдің батысында Айлвард жоғары. (фн 52)

Халық орталығының солтүстікке қарай жылжуы 1582 жылға қарай үш жалпы өрістің осы жерде, ортада және одан әрі өрістер деп аталатынын түсіндіруі мүмкін. (fn. 53) Ескі шіркеу жолағының екі жағында жатып, Котсбери шекарасына дейін Watery Lane айналасында, олар ескі ауылды қоршап алды, бірақ барлығы Уксбриджге баратын жолдың бойында үйлердің оңтүстігінде болды. (fn. 54) Өрістер батысқа қарай және Кентоннан оңтүстікке қарай Харроу Уольд егістігіне іргелес болды, олардан шекаралас тастар жоспарланған кезде 1579 жылға дейін оларды хеджирлеу мен арықтармен бөлуге бұйрық берілген болатын. (fn. 55) 1839 ж. енгізілу қарсаңында, 1813 жылғы Заңға сәйкес, өрістер приходтың бір бұрышында, Стэнберннің оңтүстігінде және Honeypot Lane -нің батысында шектелді, олар Watery Lane -ге шығып кетті және жолмен жабылды. 308 а аспайды. (фн. 56)

Ортақ өрістердің шығысында және анықталмаған приход шекарасында Стэнмор батпағы жатыр, онда 1582 жылы Ұлы Стэнмордың құрметіне Кіші Стэнмордың кейбір жалға алушыларының да «ежелгі» жайылымдары бар екенін мойындады. Жақында салынған коттеджді 1679 жылы қол сұғу ретінде алып тастауға бұйрық берілді, ал 1680 жылы Сэр Ланцелот канондар көлі осыдан жиырма жыл бұрын батпақтың бір бөлігін алып қойғандығы үшін ұсынылды. (fn. 57) 1838 жылға қарай батпақ Марш Лейннің шығыс жағындағы тар жолақтан тұрды, ол Ескі шіркеу жолына қарама -қарсы нүктеден Уитчерч -Лейннің оңтүстігіне бірнеше ярдқа дейін созылды. (fn. 58) 10 а шамасында қысқартылған жолақ. Уитчерч Лейн бұрышында 1972 жылы Стэнмор батпағы деп аталатын ашық кеңістік құрылды. (fn. 59)

Қалдықтардың көбі приходтың солтүстік-батыс бөлігінде жатыр. Ол бастапқыда Буши Хит (фн. 60) бөлігі болып саналды, бірақ 1637 жылға қарай Стэнмор Хит, кейінірек Стэнмор Ортақ ретінде белгілі болды. Бес коттедж 1679 жылы қол сұғушылық ретінде айыпталды. (Fn. 61) 1838 ж. Stanmore Common 1838 ж. Хертфордшир шекарасы бойынша оңтүстікке қарай Уотфорд жолы мен су қоймасына дейін жартылай созылды, қолы тоғайдың оңтүстігінде шығыс шекарасына дейін жетті. . Резервуардың астында Little Common болды, бәлкім, 17 ғасырдағы шабуылдар мен 150 жылдан кейін көптеген коттедждер болған жер. (fn. 62) Stanmore Common 1838 жылы 1972 ж. сол сияқты, 120 а., сол аумақты қамтыды, (fn. 63), сол кезде Хедли Орал Миддлсекс-тің солтүстік-батысындағы салыстыруға болатын жалғыз жабық кеңістік болды. (фн. 64)

1754 жылға қарай Уотфордқа трафикті қайта бағыттағаннан кейін, елді мекен Уксбридж жолының бойында, Стэнмор Хилл бойында және жоғарғы жағында Little Common айналасында шоғырланды. (fn. 65) Болжамды ортағасырлық ауыл тек сарайдың орымен ғана, ал Ескі шіркеу жолының қарама-қарсы жағында Old Church фермасымен белгіленді. Өрістер созылды, Уксбридж жолының оңтүстігінде басқа үйлер жоқ, Белмонттағы саяжайдан басқа. (fn. 66) The new manor-house, the Rectory, the church, which had been moved to a new site in 1632, and other dwellings stood around the intersection of Old Church and Green lanes with the Uxbridge road to the west Stanmore Park may already have been built on the site of an older residence. Houses were close together on both sides of Church Road near the foot of Stanmore Hill, with others on the lower part of the hill itself. A small group at the corner of Dennis Lane and the London road, although it lay within Little Stanmore, also formed part of the village. More buildings clustered at the top of the triangle formed by Green Lane, Church Road, and Stanmore Hill. Others, including the brewery, (fn. 67) were dotted along the road towards the crest of the ridge and at Little Common. There were buildings on or near the later sites of Warren House and Aylwards but none farther north than the bowling green, (fn. 68) which separated Little Common from the main expanse of heath and thereby may have given Little Common its name. Forty years earlier Bowling Green House had stood there but it was probably replaced by a banqueting house built for the duke of Chandos (d. 1744). (фн 69)

An inn called the Queen's Head existed by 1714, (fn. 70) and the King's Head, formerly the Three Pigeons, stood in 1730 on Stanmore Hill. (fn. 71) The Queen's Head, the Red Lion on Stanmore Hill, and the Vine on Stanmore Common were licensed by 1751. (fn. 72) The first stood on the corner of the hill and Church Road in 1888, when it was no longer an inn the Red Lion was last mentioned in 1860. (fn. 73) The Abercorn Arms on the hill, the Crown in the later Church Road, and the Vine were licensed in 1803. (fn. 74) It was at the Abercorn Arms that the Prince Regent met Louis XVIII of France in 1814, after the king had ended his years of exile at Hartwell (Bucks.). (fn. 75) All three of the inns recorded in 1803 survived in 1971, although the Abercorn Arms, still so called in 1863, had been temporarily renamed the Royal hotel by 1865. (fn. 76) Two beer-sellers living on Stanmore Hill in 1851 presumably occupied the Black Horse, recorded between that date and 1879, by which time its name had changed, and the Load of Hay, which comprised three former cottages in 1868. A beer-seller at Stanmore marsh in 1851 perhaps ran the Green Man beershop, so named in 1865. (fn. 77)

Housing spread little in the late 18th and early 19th centuries, (fn. 78) although the village became a more important centre, with a workhouse on the east side of Stanmore Hill from 1788 and probably a separate school-house from c). 1826. By 1865, after the workhouse had been closed, an infants' school stood higher up the slope and a National school near the bottom of the hill. A post office adjoined a smithy slightly higher up than the infants' school, on the western side. Buildings were close together only where some had stood a hundred years earlier: towards the eastern end of the later Church Road, up Stanmore Hill, at the fork between the hill and Green Lane, and on island sites between the Watford road and Spring pond on Little Common. There were gaps along the hill between the National school and the old workhouse, between the infants' school and the Royal hotel, and opposite the infants' school. Buildings at the cross-roads formed by Dennis and Marsh lanes and the London road included a farm (fn. 79) in the south-west corner. Green Lane had no houses between Pynnacles, at its southern end, and a group of over a dozen small dwellings near its junction with Stanmore Hill.

East of the houses lining Stanmore Hill, Dennis Lane in 1865 sloped upwards between fields and, near the top, between the grounds of Stanmore Hall and Warren House. West of the village stretched part of the estate of Bentley Priory, with that of Stanmore Park, including Park farm, south of the Uxbridge road. The flat southern half of the parish was mainly grassland, purchased by St. Bartholomew's hospital. Labourers inhabited the decaying Old Church Farm, whose tenant lived at what had been Ward's Farm at the corner of Marsh Lane. Belmont Terrace, an isolated row of six cottages, had been built since 1827 west of the junction of Watery Lane with Honeypot Lane (fn. 80) at Stanmore marsh, in addition to the Green Man, there was a group of cottages, numbering four in 1838, (fn. 81) and a recently erected gas-works. The northernmost part of the parish, too, was empty, being divided between Stanmore Common and the estate in the north-east belonging to the Grove. To the north-west some large houses along Heathbourne Road included one, Stanmore Villa, just within the parish boundary.

The most striking change between 1754 and 1865 was the building or enlargement of several gentlemen's residences. In addition to Stanmore Park and the manor-house, near the church, the village contained the head tenements of Montagues, Fiddles, Pynnacles, and Aylwards, (fn. 82) all of which were marked in 1827 by substantial houses. Oak Villa, Townsend Villa (later Belmont Lodge), Rose Cottage, and Vine Cottage formed an extension of the village, into Little Stanmore, at the corner of Dennis Lane and the London Road. Near the crest of the hill, on the west, Hill House and Broomfield stood between the drive leading to Aylwards and the residence next to the brewery. It was at Hill House, then called the Great House, (fn. 83) that Dr. Samuel Parr had briefly opened his school in 1771 and that the antiquary Charles Drury Edward Fortnum, who bequeathed most of his treasures to the Ashmolean Museum, Oxford, lived from 1852 until 1899. (fn. 84) Broomfield, later Broomfield House, was designed c). 1860 by James Knowles. (fn. 85) On the opposite side of the road, south of the corner with Wood Lane, a house erected by the duke of Chandos (d. 1744) had been enlarged in the late 18th-century by James Forbes of the East India Company, who had adorned the grounds with the first pieces of Hindu sculpture to be seen in England. (fn. 86) The mansion itself had been rebuilt, as Stanmore Hall, in 1847. (fn. 87) Forbes had also owned Warren House, farther east along Wood Lane, which he sold in 1813. (fn. 88) By 1827 it had passed to the architect Robert Smirke, who held it with 23 a. in Great Stanmore and 108 a. in Little Stanmore in 1838. (fn. 89) Almost opposite Warren House a drive led northeast to the Limes, which had been built by 1851 on the Little Stanmore side of the border. (fn. 90) Beyond Little Common the banqueting house attributed to Chandos had been the seat of George Hemming in 1795 and of his widow in 1816 (fn. 91) it had recently been pulled down in 1820. (fn. 92) Farther north stood the Grove, where a Jew named Aaron Cappadoce had died in 1782 a grotto and other embellishments made by his successor, one Fierville, were to survive a remodelling of the mansion in the 1870s. (fn. 93) Spacious grounds in many places restricted the spread of humbler housing: in 1865 the gardens of the manorhouse and Pynnacles stretched along the western end of Church Road, and those of Aylwards and Stanmore Hall separated the main village from the settlement around Little Common. The rich owners of such houses, led by Col. Hamilton ToveyTennent of Pynnacles (fn. 94) and encouraged by the Hamilton-Gordons and Queen Adelaide of Bentley Priory, had been responsible for abandoning the 17th-century church in favour of a larger one, consecrated in 1850.

The parish as a whole changed little between the mid-19th-century and the First World War. Stanmore village, considered attractive because it was situated on a slope and bordered by much fine parkland, retained the genteel character for which it was noted in 1876. (fn. 95) William Morris in 1888 found it 'pretty after a fashion, very well wooded . . . but much beset with "gentlemen's houses". Nothing but grass fields everywhere'. (fn. 96) The naturalist Mrs. Eliza Brightwen lived from 1872 to 1906 at the Grove, where she kept her collection of plants and animals which she described in a series of popular books. Warren House became the home of Charles Keyser, chairman of the Colne Valley Water Co., and his sister Agnes, a friend of the royal family, and from c). 1890 of the banker Henry Bischoffsheim (d. 1908), who was often visited there by Edward VII. Woodlands, on the west side of the lower part of Stanmore Hill, was until 1899 the country home of the Lord Chancellor, the earl of Halsbury (d. 1921). (fn. 97)

New houses were mostly large and set in extensive gardens. The Elms had been built by 1879 behind the buildings lining the north side of Church Road, with a drive east of the Crown. (fn. 98) In 1897 the west side of Green Lane was almost entirely taken up by four houses: Culverlands, in the north, Benhale, Woodside, built c). 1893 by Arnold Mitchell in the style of Norman Shaw, and Clodiagh. There was a house at the east end of Uxbridge Road and there were others along the west side of Old Church Lane, where growth had probably started with the opening of the railway station and of a cottage hospital in 1890 and the construction of Gordon Avenue. Orme Lodge occupied the northern corner of Gordon Avenue, with Herondale to the west, and more houses stretched south of the hospital. (fn. 99) In 1920 the Dearne stood on the north side of Uxbridge Road, and large houses lined the south side of Gordon Avenue as far as the boundary. By that date detached houses had also been built in Elm Park, a cul-de-sac leading south from Church Road, and extended into Little Stanmore at the corner of Marsh Lane and London Road. (fn. 100)

The southern half of the parish assumed its modern appearance in the 1930s, after St. Bartholomew's hospital sold its farm-land (fn. 101) and when private building was encouraged by improvements to Honeypot Lane, the opening of Belmont station, and the extension of the Bakerloo line into Little Stanmore. Purchasers from the hospital included London companies seeking convenient sports grounds, local builders, notably Henry J. Clare, and larger construction firms, among them John Laing & Co. (fn. 102) By 1935 building was in full spate to the west of Honeypot Lane Pearswood Gardens and Anmersh Grove were lined with houses, a start had been made along Portland Crescent, and Langland Crescent, Streatfield Road, and other avenues had been planned and named. By 1938 the network of residential roads was almost complete: Watery Lane had disappeared and the line of Old Church Lane had been extended southward by building along Abercorn Road, St. Andrew's Road, and the partly finished Culver Grove. The line was crossed by rows of houses stretching west from Honeypot Lane: Wemborough Road, Crowshott Avenue, and, at the southern boundary, Streatfield Road. Wetherall Drive, Bush Grove, and most of the other offshoots from those roads had also been built up. (фн. 103)

Many houses in Old Church Lane and its offshoot, the Ridgeway, were detached, in contrast to the smaller, semi-detached houses along Abercorn Road and covering the south of the parish. (fn. 104) Council building between the World Wars was confined to 32 houses on the Wolverton Road estate and 111 houses on the Glebe estate, south of the Broadway. (fn. 105) A few shops were built near the Green Man at Honeypot Lane's junction with Wemborough Road, and in the extreme south along Honeypot Lane and Streatfield Road. A site south of the Green Man, entered from the west but extending into Little Stanmore, had been bought by the Canons Park Estate Co. in 1904 on behalf of the London Playing Fields Society, which in 1931 sold it to the London Passenger Transport Board. (fn. 106) No farm-land was left, other open spaces being limited to a golf course in part of Stanmore Park, school playing fields, and a few public recreation grounds. (fn. 107)

Stanmore village was joined to the suburban building which spread over the south part of the parish. During the 1930s the main changes took place along the foot of the slope, where demolitions and road widening were followed by the appearance of new shops in Church Road and the Broadway. (fn. 108) The 10 a. surrounding Pynnacles were advertised in 1927 as ripe for development (fn. 109) Pynnacles itself was burned down in 1930, after which a corner of its garden was cut off and detached houses, stretching up Green Lane, were built over the remainder. On the opposite side of Church Road the manor-house was pulled down in 1930 and at the far end of the village Fiddles had been demolished by 1938. (fn. 110) Aylwards was last recorded in 1934, although the lodge, with later additions, survived in 1974. (fn. 111) More detached houses were built away from the main shopping thoroughfare. By 1939 they stood in Bentley Avenue and Old Lodge Way, where the Bentley Priory estate had bordered Uxbridge Road, on the Aylwards estate, along the south-western side of the Watford road to Priory Close, and along part of Dennis Lane. (fn. 112) Between the World Wars prominent people continued to live in and around the village. Sir John Rees, Bt., M.P. (d. 1922) and his son Sir Richard successively owned Aylwards, Maj.Gen. Sir John Fitzgerald, Bt., Henry Bischoffsheim's grandson, lived at Warren House, (fn. 113) and Frederick (later Sir Frederick) Handley Page (d. 1962) at Limes House. The aircraft designer Captain Geoffrey (later Sir Geoffrey) de Havilland owned the White House, London Road, on the Little Stanmore boundary, before moving to Harrow Weald. (fn. 114) Heriots was built in grounds of 16 a., south-west of the Watford road, as late as 1926. (fn. 115)

The site of Stanmore Park was rapidly covered with buildings after its acquisition as a Royal Air Force station in 1938. (fn. 116) The original hangars and many offices were replaced from the 1950s, while married quarters were built in Cherry Tree Way and other roads off Old Church Lane, as well as in new roads immediately east of the Chase. (fn. 117) Growth elsewhere after the Second World War consisted mainly of filling gaps in existing lines of houses and of building closes in former gardens. A shopping parade replaced the early-18th-century Buckingham House and Buckingham Cottage (fn. 118) at the corner of Stanmore Hill and the Broadway. Stangate Gardens, Hill Close, and Spring Lake extended as cul-de-sacs from the east side of Stanmore Hill by 1963, when Old Forge Close, Heriots Close, and Fallowfield were among those higher up. Pynnacles Close, Ray Gardens, and Halsbury Close, on the site of Woodlands, occupied the triangle between the hill, Church Road, and Green Lane. Benhale had given way to a close off Green Lane and Rectory Close ran south of the church. (fn. 119) In 1971 private building was still in progress in the central triangle and farther up the slope, and ranged from detached dwellings to terraced houses, often in a neo-Georgian style, and flats. It was also in progress along Old Church Lane, on the site of the former railway station and beyond the hospital, where some houses built earlier in the century were giving way to more concentrated development. Little space was left for council building: 47 houses and flats were built along Dennis Lane, followed by 44 flats at Bernays Close, 30 old people's flats at Honeypot Lane, and 44 houses and flats on the Wemborough Road estate. (fn. 120) The site owned by the London Passenger Transport Board in Honeypot Lane, which had been requisitioned during the war and covered with singlestoreyed buildings, was conveyed in 1951 by the British Transport Commission to the Ministry of Works and used in 1971 by the Department of the Environment and other government bodies. (fn. 121)

In 1971 there were striking contrasts between the monotonous suburban avenues covering the south of the parish, the old village in the centre, and the partly wooded common in the north. The road ascending Stanmore Hill retained many 18th- and 19th-century houses, while others were recalled by the mellow red-brick garden-walls and established trees which sheltered later buildings.

Along the foot of the ridge the oldest survivals are scattered. Oak Lodge, Belmont Lodge, and Rose Cottage, built of yellowish-brown brick c). 1800, are on the corner of Dennis Lane and just within Little Stanmore. On the far side of a busy cross-roads is a timber-framed range of two-storeyed tenements, nos. 57-65 the Broadway, built in the early 17th-century as one house, possibly as an inn, but with later doors and windows. The building is plastered outside and contains, in no. 59, an elaborate chimneypiece and panelling. Despite the loss of a ninth bay at the western end, the jettied upper storey facing the street for 98 feet is unequalled in Middlesex and one of the longest continuous jetties in the country. (fn. 122) Farther west the upper storeys of an early-18th-century house, (fn. 123) formerly no. 33, are scarcely distinguishable from those of a red-brick shopping parade into which the building has been incorporated.

Close to the neo-Georgian Crown inn in Church Road, which continues the line of shops, is the twostoreyed Regent House, (fn. 124) whose red-brick front contains an early-18th-century doorcase with a broken pediment. Bernays memorial gardens, at the west end of Church Road, look upon the back of Church House, a rambling building in the Tudor style, where old timbering is incorporated in a church hall. (fn. 125) Opposite its entrance, at the top of Old Church Lane, a tithe barn has been converted into cottages. The buildings, with trees in the memorial gardens and around the church, give what was once the western end of the village a rustic air belied by the heavy traffic.

Many houses dating from the time when Stanmore was a select village survive along Stanmore Hill between later buildings, entrances to closes, and sites awaiting development. Along the west are Elm House, early-18th-century with a later addition, Nunlands, with a 19th-century stucco refacing, Hilldene, the Old House, and the Coach House. Farther up no. 73 is an early-18th-century house of two storeys and attics, parapeted, with a pedimented doorcase and, in the south front, a venetian window. It was called Robin Hill in the 1930s and Loscombe Lodge in 1899, when it became for nearly two years the home of Edward Wilson (1872-1912), the naturalist and Antarctic explorer. (fn. 126) Close by a cluster of 19th-century brick cottages and shops, some whitewashed or part weatherboarded, fills the fork between Stanmore Hill and Green Lane.

The east side contains a stuccoed two-storeyed early-19th-century residence, formerly called Raven Dene, which has been divided Doric columns flank the central porch, facing Stangate Gardens, and a balustrade surmounts the centre of the west front. Higher up are Ivy Cottage (no. 52) and the Abercorn Arms, a three-storeyed pedimented building of c). 1800 in red brick, with a verandah along the end facing the road and an extension, built about 100 years later, to the north. Near the crest of the hill on Little Common are more 19th-century cottages, many with black diapering on their brickwork. Other cottages border the road next to the Vine, a twostoreyed yellow-brick building of c). 1800. Almost opposite is the 18th-century Hill House, built of red brick with stone dressings and comprising a parapeted main block of two storeys with pedimented one-storeyed wings the house has been much altered and divided into flats. (fn. 127) To its north stand the Rookery, pink-brick and early-18th-century, with its stable range and the premises of the brewery.

On the north side of Wood Lane near the corner with Stanmore Hill, high walls, a lodge, and massive gate pillars guard the approach to Stanmore Hall. (fn. 128) After its conveyance by Thomas Teed to Matthew John Rhodes in 1842 the house was resited, (fn. 129) so as to command south-easterly views. It was bought by Teed's son-in-law Robert Hollond, M.P., in 1847 and became in turn the home of his widow Ellen Julia Hollond, authoress and founder of London's first créche, who died there in 1884, and of William Knox D'Arcy, who made one fortune from Australian gold and another from Iranian oil. D'Arcy bought the estate in 1889, greatly enlarged the house, decorated the interior, and landscaped and lavishly stocked the gardens. The house was used as assize courts after D'Arcy's death in 1917, (fn. 130) by United States troops in the Second World War, and as a nurses' home for the Royal National Orthopaedic hospital in 1947. It stood empty in 1972, having been vacated by the hospital in the previous year. (fn. 131)

Stanmore Hall is an impressive building in the Tudor style, with an intricate silhouette from its tower and many gables its walls are of Kentish rag and freestone, like those of the lodge, and the roof is of greenish slate. (fn. 132) The mid-19th-century house was in the villa-gothic style, having a symmetrical plan with contrived asymmetry in the arrangement of the main elevations. In its enlargement D'Arcy employed Brightwen Binyon as his architect and, apparently simultaneously, William Morris & Co. and Howard & Co. to decorate the interior. (fn. 133) Binyon extended the south elevation in sympathy with the original house but added an east front in a Flemish Renaissance style which is continued in Howard's decorations. Most of the work by Morris, which includes a staircase, ceilings, fireplaces, and mosaic floors, was within the earlier house but the most important feature, the Holy Grail tapestries by Burne-Jones, was for the dining room in the extension. (fn. 134)

Farther east along Wood Lane stretches the back of the former Warren House, sold in 1951 by Sir John Fitzgerald and used in 1972 as a hospital, called Springbok House. (fn. 135) It is an 18th-century building considerably extended in the Jacobean style. (fn. 136) Opposite stands a lodge which belongs to Limes House, whose drive is reached from a road leading north, across a wooded arm of the Common, towards the Grove. Limes House is a three-storeyed stone-faced mansion probably dating from the 1870s, when outbuildings to the north replaced older ones farther west, but later extended. It was bought with 22 a. from the executors of Sir Frederick Handley Page in 1969 by Limes Country Club. (fn. 137) The Grove was remodelled in 1877 by Brightwen Binyon in a half-timbered style similar to that employed by Norman Shaw at Grim's Dyke. (fn. 138) It was acquired in 1949 by the General Electric Co., which erected many smaller buildings in the grounds the house and about 30 a. were occupied by Marconi Space and Defence Systems in 1971. (fn. 139)


1. The Ivory Bangle Lady

Some might think the first black people in Britain arrived from Britain's colonies - the countries in Africa, the Caribbean and Asia that Britain ruled over, in some cases for centuries - after World War 2.

But that's not true, says Lavinya from The Black Curriculum.

"We know that black people were in Britain since Roman times - and there's specific examples."

The Ivory Bangle Lady is the name given to remains discovered in York in 1901 which are now on display in the York Museum. Archaeological analysis reveals that although she was born in Roman Britain, she's likely to be of North African descent.

The remains have been dated to the second half of the 4th Century.

She was found with jet and elephant ivory bracelets, earrings, pendants, beads, a blue glass jug and a glass mirror. In other words, she wasn't poor.

"It puts into question assumptions that black people have never been aspirationally wealthy or had any kind of wealth," Lavinya says.


Collecting

Research into the history of the collection as a whole, and of individual objects in it, is ongoing. This involves object-based and archival research both in the British Museum itself and elsewhere. Many objects have been a part of the collection for hundreds of years so it's not always possible to know their full history.

Some ways in which objects entered the British Museum are no longer current or acceptable, though others remain familiar. Objects continue to be collected to ensure the collection remains relevant and representative today and into the future.

If you're interested in researching the collections of the British Museum you can use our study facilities where you can examine objects, archives, and use our libraries. Alternatively, look at Collection online which records all the ongoing research we do into the history and provenance of all the objects in the Museum.


Selgovae

A British tribe of Scotland, the name is thought to mean 'hunters'.

The Roman geographer Ptolemy places them in the Southern uplands of Scotland, although it is not clear from the little evidence we have as to exactly where this people lived. Some scholars place their location as the upper Tweed Basin, and it is unclear if they were part of the Votadini.

The Selgovae might have used Eildon Seat as their principal settlement, but this might have been a Votadinian сайт.

Сияқты Votandini, they were conquered in AD 79-80 by the Roman army.


Hindu/Muslim Riots and Partition

On August 17, 1946, violent fighting broke out between Hindus and Muslims in Calcutta. The trouble quickly spread across India. Meanwhile, cash-strapped Britain announced its decision to withdraw from India by June 1948.

Sectarian violence flared again as independence approached. In June 1947, representatives of the Hindus, Muslims, and Sikhs agreed to divide India along sectarian lines. Hindu and Sikh areas remained part of India, while predominantly Muslim areas in the north became the nation of Pakistan. This division of territory was known as the Partition.

Millions of refugees flooded across the border in each direction, and up to 2 million people were killed in sectarian violence.   Pakistan became independent on August 14, 1947. India followed the next day.


Бейнені қараңыз: ചളയൽ ഇഴഞഞ ഒര മൻ പടതത